Hrvatska udruga za odnose s javnošću dodijelila je u petak 10. studenoga 2023. studentsku nagradu Mlada nada, svojevrsno priznanje strukovne udruge za pokazano znanje, izvrsnosti i zalaganje studenata visokih učilišta.  Cilj nagrade je promicanje izvrsnosti među studentima te njihovo motiviranje za stjecanje novih znanja i vještina u području odnosa s javnošću. Dodjela studentske nagrade “Mlada nada” održala se u sklopu Devete studentske, godišnja konferencija  „Neki novi klinci“.

Ove godine pristigao je rekordan broj prijava, čak njih 38. Najveća je konkurencija bila u kategoriji diplomskog rada, gdje su se za ovogodišnju nagradu Mlada nada natjecala čak 22 rada. Završnih i seminarskih radova zaprimljeno je po pet u svakoj kategoriji, a komunikacijskih planova je pristiglo šest. Žiri u sastavu  doc. dr. sc. Đorđe Obradović sa Sveučilišta u Dubrovniku, izv. prof. dr. sc. Marina Đukić s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, Krunoslava Blaha, direktorica COLLOCO d.o.o. – agencije za PR, marketing i promociju, Helena Radić Bosanac, direktorica korporativnih komunikacija i društveno odgovornog poslovanja divizije Grupe pića unutar Fortenova grupe te dr. sc. Suzana Obrovac Lipar, voditeljica Ureda za odnose s javnošću Hrvatskog katoličkog sveučilištu, za dodjelu godišnjih studentskih nagrada Mlada nada ocijenio je 38 pristiglih radova na ovogodišnji javni poziv.

U kategoriji Diplomski rad nagradu je osvojio Karlo Curiš s Hrvatskog katoličkog sveučilišta za rad „Sadržajna analiza političkih poruka na slučaju pobjedničkih kampanja u gradu Šibeniku za lokalne izbore 2013. – 2021.“. Rad je mentorirala doc. dr. sc. Lucija Mihaljević sa Sveučilišnog odjela za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta.

U kategoriji Seminarskog rada nagradu su osvojile Martina Pandža Brnić i Nikolina Sokač za rad „Korištenje umjetne inteligencije u komunikaciji modnog brenda Hennes Mauritz (HM)“. Rad je mentorirala doc. dr. sc. Matilda Kolić Stanić sa Sveučilišnog odjela za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta.

U kategoriji za najbolji Završni rad nagradu je osvojila Ana Debeljak  sa Sveučilišta u Dubrovniku za rad „Primjena umjetne inteligencije u odnosima s javnošću“. Rad je mentorirao izv.prof.dr.sc. Ivan Tanta uz komentoricu dr.sc. Romanu John.

U konkurenciji za najbolji Komunikacijski plan nagradu su osvojili Magdalena Hegedić, Hana Lučić, Marc Sokolec i Helena Špehar s Hrvatskog katoličkog sveučilišta za komunikacijski plan „Strateški komuninacijski plan – Nos stavi, život proslavi“. Rad je mentorirala doc. dr. sc. Matilda Kolić Stanić sa Sveučilišnog odjela za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta.

Čestitamo svim dobitnicima i njihovim mentoricama!

 

Hrvatsko katoličko sveučilište