Mr. sc. Zoran Žic, principle consultant iz strateškog marketinga, održao je gostujuće predavanje drugoj godini diplomskog sveučilišnog studija Komunikologija na Hrvatskom katoličkom sveučilištu u sklopu kolegija izv. prof. dr. sc. Jasne Ćurkovoć Nimac Globalizacija i mediji.

Zoran Žic, magistar elektrotehnike s dugogodišnjim iskustvom u marketingu i poslovnom razvoju upravo je posljednjih nekoliko godina radio u velikom međunarodnom koncernu kao direktor globalnog marketinga.  Zbog posla većinu života proveo je putujući i surađujući s različitim nacijama i kulturama. U svom predavanju govorio je o iskustvu rada u interkulturalnom okruženju. Kao glavne temelje uspješne komunikacije i poslovne suradnje istaknuo je slušanje drugih, otvorenost  prema različitostima, fleksibilnost i želja za učestalim putovanjima. Kao jedan od pomoćnih alata u prilagodbi različitim ljudima i mjestima koje je posjećivao naveo je i objasnio Lewisov model kulturalnih tipova. Uspješnu karijeru u globalnom marketingu sažeo je u rečenicu Petera  Druckera Culture eats strategy for breakfast.