Dragi roditelji te svi zainteresirani,
 
još prije par godina međunarodno priznati stručnjaci (npr. Livingston i sur., 2011; Chassiakos i sur., 2016; Erkoboni i Radesky, 2018) te stručna društva i institucije (npr. Agencija za elektroničke medije, Američko psihološko društvo, Američka akademija pedijatara) donijeli su niz preporuka i savjeta o roditeljskom i dječjem korištenju digitalne tehnologije. Te preporuke i savjete, o kojima ćemo još pisati, trebali bismo svakodnevno slijediti u odgoju djece i obiteljskom životu jer imaju za cilj podržati i promovirati pozitivan razvoj djece.
 
U ovoj izazovnoj životnoj situaciju u kojoj smo se svi našli, želimo vam poručiti da ne pokušavate slijediti sve savjete i preporuke te ustrajati na njihovoj provedbi, jer nam okolnosti u kojima trenutno živimo to jednostavno ne dopuštaju.
 
Umjesto toga, savjetujemo vam da u ovim životno izazovnim okolnostima sami izaberete neke od savjeta i preporuka stručnjaka za koje mislite da ćete ih moći slijediti i poštivati, kako vi sami tako i vaša djeca. Mi vam donosimo naše preporuke koje smo izabrali vodeći se primarno očuvanjem zdravlja i sigurnosti djece.
 
Uz to, budite blagi prema sebi kao roditelju koji treba postaviti pravila o korištenju digitalne tehnologije te posebice svojoj djeci kojoj trenutno digitalna tehnologija predstavljaju jedan od izlaza u socijalni svijet i kroz koju zadovoljavaju svoje potrebe za druženjem, zabavom i učenjem.
Srdačno!
 
Popis izvora:
Chassiakos, Y. L. R., Radesky, J., Christakis, D., Moreno, M. A. i Cross, C. (2016). Children and adolescents and digital media. Pediatrics, 138(5), e20162593.
Erkoboni, D., & Radesky, J. (2018). The elephant in the examination room: addressing parent and child mobile device use as a teachable moment. The Journal of pediatrics, 198, 5-6.
Livingstone, S., O’Neill, B. i Mclaughlin, S. (2011). Final recommendations for policy, methodology and research. EU Kids Online network, London, UK.
Hrvatsko katoličko sveučilište