News

D.E.C.I.D.E Edukacija
Naša suradnica na projektu dr. sc. Vanesa Varga, ovaj je tjedan pohađala ljetnu školu GESIS Summer School in Survey Methodology. GESIS, odnosno Institut za društvene znanosti Leibniz od 2012. godine održava ljetne škole iz metodologije za znanstvenike iz cijeloga svijeta. Ove se godine nastava prvi puta održava online zbog pandemije bolesti Covid-19. dr. sc. Varga je pohađala školu kako bi stekla dodatna znanja i vještine koje će doprinijeti razvoju i napretku projekta i našeg tima. Na fotografiji dr. sc. Simon Kühne drži predavanje na temu anketnih uzoraka i ponderiranja.     [Education] Our project associate Vanesa Varga, PhD, attended the GESIS Summer School in...

Više >

Odgovaraju li roditelji manje na potrebe djeteta kad koriste mobilni telefon?
[RECENTNA ISTRAŽIVANJA] Odgovaraju li roditelji manje na potrebe djeteta kad koriste mobilni telefon? Recentnim istraživanjem Vandena i suradnici (2020) pokazali su da roditelji kada koriste svoj telefon za aktivnosti koje zahtijevaju dublju uključenost rjeđe, sporije i s manje pažnje i nježnosti odgovaraju na potrebe i zahtjeve djeteta za pažnjom u odnosu na situaciju kada ne koriste telefon. Do rezultata su došli na temelju opažanja 53 para roditelj-dijete (0 do 5 godina) u čekaonicama i na dječjim igralištima. Roditeljsko odgovaranje na djetetove pokušaje da privuče pažnju važno je jer tijekom ranog djetinjstva, među ostalim, omogućuje razvoj privrženosti i djetetove...

Više >

Dječje učenje tijekom pandemije bolesti Covid-19
  Recentna istraživanja   Andrew i sur. (2020) istraživali su iskustva djece s online učenjem i školovanjem tijekom pandemije bolesti Covid-19 u Ujedinjenom Kraljevstvu gdje su škole zatvorene 20. ožujka 2020. Cilj je istraživačima bio ispitati razlike u iskustvima online školovanja kod djece koja žive u bogatijim i one koja žive u siromašnijim kućanstvima. Istraživanjem su obuhvatili 4000 roditelja djece u dobi od 4 do 15 godina. Rezultati su pokazali da su djeca provodila prosječno pet sati na edukativne aktivnosti. Djeca iz bogatijih kućanstava su imala bolji pristup izvorima i pomoći u učenju od nastavnika i škole te su u prosjeku provodila više vremena na...

Više >

D.E.C.I.D.E Rezultati istraživanja
U literaturi se prekidi u komunikaciji zbog korištenja tehnologije nazivaju ometanje tehnologijom ili tehnoferencija (eng. technoference) (McDaniel i Coyne, 2016a; 2016b). Doživljavaju li roditelji ometanje digitalnom tehnologijom tijekom vremena koje provode s djecom? Rezultati našeg online istraživanja „Izazovi korištenja digitalne tehnologije u obitelji tijekom pandemije bolesti COVID-19“ pokazuju koliki postotak roditelja se osjećao ometano uređajima digitalne tehnologije dok je sa svojom djecom. Rezultati su prikazani na plakatu.   Izvori: McDaniel, B. T. i Coyne, S. M. (2016a). “Technoference”: The interference of technology in couple relationships and...

Više >

CONTACT

E-mail: decide@unicath.hr

Follow us on social media:

Sponsors: