Radionice

Ovisno o potrebama i interesima studenata, predlaže se provođenje slijedećih radionica:

 

1. Akademske vještine

Autor: Sandra Nakić Radoš

Organizirale bi se dvije radionice: jedna bi bila namijenjena za student volontere i mentore, a a druga za studente-korisnike usluga Centra za psihološko savjetovanje pod radnim nazivom “Učenje bez muke”

Ciljevi radionice za studente-korisnike:
– naučiti organizirati vrijeme, prostor i materijale  za učenje
– kako poboljšati pamćenje i koncentraciju
– smanjivanje ispitne anksioznosti
– trikovi za poboljšanje motivacije
– pravila za učenje u grupi

Ciljevi radionice za studente-volontere i student mentore:
– usvojiti kognitivno-bihevioralni teoretski okvir teškoća u učenju
– upoznati se s intervjuem i upitnicima za procjenu teškoća u učenju
– usvojiti zlatna pravila za učenje

 

2. Je li proces komunikacije sličniji znanosti ili umjetnosti?

Autor: Lana Batinić

Prema nekim procjenama, čak 70% svog vremena provedemo u nekom obliku komunikacije, verbalnome ili neverbalnome. Budući da je ona sastavni i neophodni dio svih međuljudskih odnosa, djeluje da smo imali dovoljno vremena usavršiti se u komunikaciji pa se stoga čini da smo svi u tome dobri i da tu nema neke posebne filozofije. Ili….?

Kada vam se posljednji put dogodilo da je došlo do ˝pokvarenoga telefona˝ i da je ono što ste (mislili da ste) rekli interpretirano potpuno drugačije, a vama nije bilo jasno kako je do toga došlo? Postoje li osobe za koje mislite da vas jednostavno ne razumiju i da im nikako ne možete objasniti svoj stav i mišljenje o nekoj temi? Jeste li ikada osjećali da ste u ˝slijepoj ulici¨ i da ne znate kako riješiti neku situaciju s vama bliskom osobom jer, kad god to pokušate, završite u istoj, neproduktivnoj raspravi nakon koje se samo osjećate još gore? Jesu li žene i muškarci zaista s različitih planeta (i) kada je o komunikaciji riječ?

Iako ne postoji jedinstveno rješenje za sve gore navedene probleme u komunikaciji, cilj ove radionice je osvijestiti si vlastiti stil komunikacije, povećati razumijevanje osnovnih sastavnica konstruktivne komunikacije kroz različite interaktivne vježbe te se upoznati s metodom unutarnjeg tima kao jednim od načina analize odnosa i komunikacije između žena i muškaraca.

 

3. Priprema za selekcijski postupak

Autori: Marijana Matijaš i Barbara Brdovčak

Pred studentima diplomskih studija nalazi se važna životna prekretnica neposredno po završetku fakultetskog obrazovanja, a to je proces traženja posla. Studenti se često osjećaju zbunjeno i nesigurno u toj životnoj fazi i važno im je pružiti korisne informacije koje će moći iskoristiti u svrhu što boljeg predstavljanja potencijalnim poslodavcima. S ciljem olakšavanja ovog prijelaznog perioda između studija i prvog radnog mjesta, predlaže se organiziranje 2 radionice na kojima će sudionici proći kroz procese pisanja životopisa i motivacijskog pisma te pripremu za razgovor za posao.

Ciljevi radionica: Upoznavanje s različitim primjerima životopisa imotivacijskih pisama; upoznavanje s načinom pripreme za razgovor za posao; razvijanje kompetencija i vještina za pisanje dobrog životopisa, motivacijskog pisma te pripremu za razgovor za posao, odnosno razvijanje vještina i kompetencija za uspješno predstavljanje potencijalnim poslodavcima.

Očekivani ishodi radionica: Studenti će moći:
– Razlikovati prikladne i neprikladne primjere životopisa i motivacijskog pisma
– Analizirati prednosti i nedostatke napisanih životopisa i motivacijskih pisma
– Napisati svoj životopis i motivacijsko pismo u skladu sa zahtjevima radnog mjesta na koje se prijavljuju
– Primijeniti stečena znanja u svrhu pripreme za razgovor za posao u skladu sa zahtjevima radnog mjesta na koje se prijavljuju

KONTAKT

Savjetovalište radi četvrtkom od 12-14 sati

E-mail: psih.savjetovaliste@unicath.hr

“Dođite k meni svi koji ste umorni i opterećeni, i ja ću vas odmoriti.”
(Mt 11,28)