Select Page
 
 
Naša voditeljica projekta dr. sc. Marina Merkaš sudjelovala je na okruglom stolu „DigitALL- Zar je zaista sve online?” Svjetskog saveza mladih u srijedu 2. 12. 2020. u 19 sati. Na okruglom stolu sudjelovali su i dr. sc. Goran Vojković, dr. sc. Ivica Šola i Iva Smolković, mag. psych. Profesorica Merkaš predstavila je naš projekt te istraživačku grupu. Istaknula je kako nas digitalna tehnologija okružuje svaki dan te kako utječe na naše ponašanje. Naime, profesorica je naglasila kako je pretjerano korištenje digitalne tehnologije povezano s nizom štetnih učinaka, no naglasila i kako digitalna tehnologija ima pozitivne učinke, ali oni ovise o tome koliko koristimo uređaje, u koje svrhe i kojoj okolini. Navedeno je posebno važno za djecu kojima obiteljski kontekst može umanjiti negativne učinke korištenja digitalne tehnologije ili potaknuti one pozitivne. Profesorica Merkaš je sa svojim istraživačkim timom provela online anketu među studentima sa ciljem ispitivanja njihova mišljenja o korištenju digitalne tehnologije. Rezultati ankete na 95 studenata pokazali su kako bi se 60% studenata rado vratilo u predavaonice u odnosu na trenutnu nastavu na daljinu. Također, zbog korištenja digitalne tehnologije osjećaju umor i bolove u tijelu, iako ju smatraju korisnom zbog lakoće korištenja, brzine i povezivanja. Rezultate ankete ćemo objaviti u nekoj od naših narednih objava. Poslušajte i ostale sudionike okrugloga stola na Youtube-u.
 
[Round table]
Our project leader Marina Merkaš, Ph.D participated in the round table “DigitALL- Is everything really online?” by World Youth Alliance on Wednesday, December 2, 2020 at 7 p.m. The round table was attended by Goran Vojković, Ph.D. Ivica Šola, Ph.D. and Iva Smolković, M.A. psych. Professor Merkaš presented our project and research group. She pointed out how digital technology surrounds us every day and how it affects our behaviour. Namely, the professor emphasized that excessive use of digital technology is associated with a number of harmful effects, but also stressed that digital technology has positive effects, but they depend on how much we use devices, for what purposes and in what environment. This is especially important for children whose family context can diminish the negative effects of using digital technology or encourage the positive ones. Professor Merkaš and her research team conducted an online survey among students with the aim of examining their opinions on the use of digital technology. The results of a survey on 95 students showed that 60% of students would be happy to return to lecture halls compared to current distance learning. Also, due to the use of digital technology, they feel fatigue and body aches, although they find it useful due to the ease of use, speed and connectivity. We will publish the results of the survey in one of our next posts. Listen to the other participants of the round table.